Pauze

Een paviljoentje op een heuvel in het Jardin des Plantes, ParijsLieve lezers,

Het was al enige tijd stil op dit blogje. Na zo’n vier jaar in de Franse voel ik me redelijk geïntegreerd en frustreren de Parijzenaars me steeds minder. (Heel gek is dat, zou ik nu toch zelf ook zo’n irritante en hooghartige persoon zijn geworden?)

Enfin, het einde van het jaar leek me het juiste moment om dit blog officieel op pauze te zetten. Ondertussen werk ik offline aan andere projectjes, en online kunnen jullie me volgen op Puur Parijs, Spotted by Locals en op Schrijver in Frankrijk voor mijn briefuitwisselingen met Peter Hagtingius uit de Provence.

Ook neemt mijn webadres een stapje terug: bisesdeparis.com wordt https://bisesdeparis.wordpress.com.

Veel dank voor jullie aandacht en interesse in mijn schrijfsels de afgelopen tijd, jullie horen nog van me!

En natuurlijk: Fijne Feestdagen!!

Julia

4 gedachtes over “Pauze

Geef een reactie

