Quiz: test of u geschikt bent voor Parijs

Voordat ik met mijn koffertje met een enkeltje richting Parijs vertrok heb ik mij vaak afgevraagd of het wat voor me was, Parijs. Want het beeld dat er over Paris bestaat is uiteraard veel te romantisch: u wordt wakker met een petit café op het terras, werkt tot een uurtje of vijf maar niet langer want dat mag niet van de vakbond, en na werktijd staan lange romantische wandelingen langs de Seine op de agenda, of eigenlijk heeft u helemaal geen agenda, want die heeft u natuurlijk nog in Nederland weggegooid!

Om u voor dit soort waanideeën te behoeden heb ik dus een quiz gemaakt.

Aarzel niet langer en speel!

Ik hoor graag of u er iets aan heeft.

Quiz: bent u geschikt voor Parijs?

Een gedachte over “Quiz: test of u geschikt bent voor Parijs

Geef een reactie

